Հայերեն

  1. Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբերի մայրենիի էջում քանի՞ նյութ է հրապարակվել: 36
  2. Հրապարակված նյութերից առանձնացրեք նրանք, որոնցում դուք ստեղծագործել եք, վերնագրերով դրեք, վրաները հղումներն ավելացրեք:10 ը հատ
  3. Մայրենիի դասընթացի տարատեսակ գործունեույթուններից /ընթերցանություն, լեզվական աշխատանք, բանաստեղծությունների ուսուցում, աշխատանք գիրք-տետրով…/ ձեզ ամենից շատ ո՞րն է եղել օգտակար: Մեկ-երկու նախադասությամբ հիմնավերք ձեր պատասխանը:գրքի մեջ գրքի մեջ ձևափոխել եմ կազմել եմ նոր նախադասություններ:
  4. Մայրենիի դասընթացի ո՞ր գործունեույթւոնն եք դժվարությամբ կամ տհաճությամբ կատարել, ի՞նչն է դրա պատճառը:Կետադրությունը և ուղագրությունը անուշադրության պատճառով: Ոչմի բան
  5. Շաբաթվա մեր գործունեություններին ի՞նչ նոր ուղղություն կավելացնեք կամ ո՞րը կպակասեցնեք:Ոչնի փոփոխություն
  6. Մայրենիի առաջադրանքը տանն ո՞ւմ հետ եք կատարում, ի՞նչ հարցում է տվյալ մարդը ձեզ օգնում:Մայրիկիս օգնությամբ ես կարողանում եմ գրել որոշակի հարցերում:
  7. Սեպտեմբերից մինչև հիմա քանի՞ բանաստեղծություն եք սովորել, գրեք դրանց վերնագրերը և վրաները դրեք ձեր ձայնագրությունների կամ տեսանյութերի հղումները:Համո Սահյանի բանաստեղծություները:
  8. Հաջորդ ուսումնական շրջանում առցա՞նց, թե՞ ֆիզիկական միջավայրում կցանկանաք շարունակել մայրենիի ուսուցումը: Պատասխանը հիմնավորեք:Այո դա իմ մայրենի լեզուն է:
  9. Մայրենի դասընթացի առաջին ուսումնական շրջանում ստացած գիտելիքներից առանձնացրեք ձեզ համար կարևորը, օգտակարը:Նախադասության գլխավոր և երկրորդական անդամ, ուղագրություն կետադրություն, գոյական բայ ածանցավոր բառեր և այլ:
  10. Փորձեք 10-12 նախադասությամբ գրել ստեղծագործական աշխատանք, որտեղ շնորհակալություն կհայտնեք բոլոր այն մարդկանց, ովքեր ձեր կարծիքով դրան արժանի են և ներողություն կխնդրեք բոլոր նրանցից, ում կարծում եք, թե նեղացրել եք /աշխատանքը հրապարակեք բլոգում, հղումը բերեք ձեր հաշվետվության նյութի մեջ վերնագրով դրեք/:Ես շատ շնորակալ եմ հայտնում իմ ուսուչուհուն,որ ինձ օգնել է որոշակի գիտելիքներ ձերք բերեմ հայոց լեզվից և գրականությունից: Նաև ներեղություն եմ խնդրում այն օրերի համար երբ անպատրաստ եմ ներկայացել դպրոց: Շնորհակալություն մայրիկիս ինձ բոլոր հարցերում աջակցելու համար: Շնորհակալություն քույրիկիս ինձ չխագարելու համար:
  11. Լրացում
Design a site like this with WordPress.com
Get started