93. Ամեն շարքից մի բաղադրիչ ընտրի՛ր ե կազմի՛ր բաղադրյալ բառեր:
Ա. Գետ,
լույս (լուս),
գիր (գր),
սիրտ (սրտ),
միտ
քար
Բ. Ան-սիրտ
Լույս-ավոր
գր-իչ
գետ-ակ
միտ-֊ք,
քար-ոտ
94. Նախորդ վարժության Ա և Բ խմբերի տարբերությունը բացատրի´ր : Ինչպ՞ես կանվանես Բ խմբի մասնիկները:
Ան-սիրտ
Լույս-ավոր
գր-իչ
գետ-ակ
միտ-֊ք
քար-ոտ
97. Տրված բառաշարքերից ընտրի՛ր ընտրիր այն բառերը, որոնք ածանցավոր են և արմատն ածանցից գծիկով բաժանի´ր, որոնք աժացներ չունեն, դեղին գույն ներկիր:
Օրինակ՝
ձկնիկ – ձկն (ձուկն) – իկ:
Տնակ – տն (տուն) – ակ:
ա) Շապիկ, մկն-իկ, զատիկ, ծաղիկ, մայր-իկ, աղջիկ, շն-իկ, փիս-իկ, գեղեցիկ, կապիկ, փոքր-իկ, սիրուն-իկ, կողիկ (կոտլետ), թիթեռն-իկ, ծիտ-իկ, քթ-իկ, տոտ-իկ, մատ-իկ:
բ) Գնդ-ակ, գետ-ակ, վանդակ, ելակ, կատակ, նապաստակ, առվ-ակ, զավակ, բակ, գուշակ, որդյ-ակ, դղյակ, կտակ, պատանյակ, թիակ, թակ, բլր-ակ, վարդակ, սոխակ, մահակ, մոծակ:
գ) Գայլ-ուկ, բուկ, մանուկ, գառն-ուկ, ձագ-ուկ, ձուկ, ձի-ուկ, բազուկ, մուկ, աղմուկ, հատուկ, մարդ-ուկ, պոչ-ուկ, վհուկ, ձմերուկ:
99. Տրված բառերից կամ արմատներից նոր բառեր կազմիր՝ ակ, իկ, ուկ ածանցներով: դեղինով ընդգծիր այն բառերը, որոնց նշված ածանցները փոքրացնում կամ քնքշացնում են:
ա) Թափանց(ել), շրջ(ել), մարտ(նչել), սիրտ, ճանճ
բ) Օրեն(ք), ճաշ, ախորժ, սահուն, պահել, ընդուն(ել), մոլոր(ել), գիտ(ենալ), բուռն(ն):