93-94-97-99-100

93. Ամեն շարքից մի բաղադրիչ ընտրի՛ր ե կազմի՛ր բաղադրյալ բառեր:

Ա. Գետ,

 լույս (լուս),

 գիր (գր),

սիրտ (սրտ),

միտ

 քար

Բ. Ան-սիրտ

Լույս-ավոր

 գր-իչ

 գետ-ակ

 միտ-֊ք,

քար-ոտ

94. Նախորդ վարժության Ա և Բ խմբերի տարբերությունը բացատրի´ր : Ինչպ՞ես կանվանես Բ խմբի մասնիկները:

Ան-սիրտ

Լույս-ավոր

գր-իչ

գետ-ակ

միտ-֊ք

քար-ոտ

97. Տրված բառաշարքերից ընտրի՛ր ընտրիր այն բառերը, որոնք ածանցավոր են և արմատն ածանցից գծիկով բաժանի´ր, որոնք աժացներ չունեն, դեղին գույն ներկիր:

Օրինակ՝
ձկնիկ – ձկն (ձուկն) – իկ:

Տնակ – տն (տուն) – ակ:

ա) Շապիկ, մկն-իկ, զատիկ, ծաղիկ, մայր-իկ, աղջիկ, շն-իկ, փիս-իկ, գեղեցիկ, կապիկ, փոքր-իկ, սիրուն-իկ, կողիկ (կոտլետ), թիթեռն-իկ, ծիտ-իկ, քթ-իկ, տոտ-իկ, մատ-իկ:

բ) Գնդ-ակ, գետ-ակ, վանդակ, ելակ, կատակ, նապաստակ, առվ-ակ, զավակ, բակ, գուշակ, որդյ-ակ, դղյակ, կտակ, պատանյակ, թիակ, թակ, բլր-ակ, վարդակ, սոխակ, մահակ, մոծակ:

գ) Գայլ-ուկ, բուկ, մանուկ, գառն-ուկ, ձագ-ուկ, ձուկ, ձի-ուկ, բազուկ, մուկ, աղմուկ, հատուկ, մարդ-ուկ, պոչ-ուկ, վհուկ, ձմերուկ:

99. Տրված բառերից կամ արմատներից նոր բառեր կազմիր՝ ակ, իկ, ուկ ածանցներով: դեղինով ընդգծիր այն բառերը, որոնց նշված ածանցները փոքրացնում կամ քնքշացնում են:

ա) Թափանց(ել), շրջ(ել), մարտ(նչել), սիրտ, ճանճ
 բ) Օրեն(ք), ճաշ, ախորժ, սահուն, պահել, ընդուն(ել), մոլոր(ել), գիտ(ենալ), բուռն(ն):
 

Categories.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started