Գայլը պատմում է

Մի անգամ, ես մի մարդու հանդիպեցի և հարցրեցի. ախպեր, ախպեր ո՞ւր ես գնում: Մարդն էլ ասաց, թե գնում եմ Աստծու մոտ: Ես ասացի, որ Աստծուն հանդիպես կասես մի գայլ կա, գիշեր ցերեկ ուտելու բան չի գտնում, ի՞նչ անի որ կուշտ լինի: Մի քանի օր անցավ, երբ որ եկավ, պատմեց չորացած ծառի, տխուր աղջկա մասին, իմ համար էլ ասաց, որ պետք գտնես մի անխելք մարդ, ուտես ու նոր կշտանաս: Ես էլ ասացի, որ քեզանից անխելք մարդ որտեղի՞ց գտնեմ ու կերա։

Անխելք մարդու հարազատներին նամակը

բարև ձեզ Անխելք մարդու հարազատներ գիտեք Անխելք մարդը գնոմ էր

Ճանապարհին մի գայլ պատահեց. ― Առաջ բարի, մարդ-ախպեր, ո՞ւր ես գնում,― հարցրեց գայլը

գնում եմ ասծու մոտ երբ որ հասավ ասծու մոտ ասաց Անխելք մարդը ինչ ուզեց գայլը և գնաց գայլի մոտ ասաց քեզ պետկա լինելու մի անխելք մարդ կգտնես, կուտես, կկշտանաս Էլ քեզանից անխելք մարդ ո՞րտեղից գտնեմ, որ ուտեմ,— ասաց գայլն ու կերավ անխելք աղքատին հասկացակ պիստալետներրը ու սպանեք գայլին լավ

Design a site like this with WordPress.com
Get started