Իմ աշունը այս տարի

Աշունը ինձ համար մի ուրիշ եղանակ է։ Ես աշնանը սկսում եմ ավելի շատ ստեղծագործել։ Նոր մտքեր են առաջանում։ Ծառերի գույները ինձ սկսում են հուշել նոր մտքեր, գույների համադրում։ Այս տարի աշնան գալուն ես շատ էի սպասում քանի, որ կարանտինի պատճառով մենք ուշ գնացինք դպրոց, իսկ հետո սկսեց պատերազմը ավելի ուշ ես հիվանդացա։ Եվ իմ աշնան օրերը անցան հիվանդասենյակի պատուհանից նայելով դեպի դուրս։ Բայց անգամ այդպես հիանում էի թե ինչպես ծառերը գույնզգույն երանգներ էին ստանում։ Գիշերը շատ գեղեցիկ էր երևում ամբուղջ քաղաքը լույսերի մեջ և ես մայրիկիս հետ պատուհանից հիանում էինք այդ գեղեցիկ տեսարանով։ Մտովին պատկերացնում էի թե ինչպես եմ իմ ընկերների, ընտանիքի անդամների հետ քայլում խշխշան տերևների վրայով։ Մայրիկիս հետ մենք միշտ տերևներ, աշնանաին ծաղիկներ և կաղին էինք հավաքում և հետաքրքիր կոմպոզիցիաներ պատրաստում։ Բայց այսքանով ես չեմ ավրտում Իմ աշունը այս տարի նախագիծս և լավանալուն պես վիդո և ֆոտո տարբերակով կներկայացնեմ ձեզ։

По

Этот рассказ о том что нужно верить. в себя и идти вперёд .

Солнце встало .Слышно было пение волн, солнечные лучи озаряли весь пляж. В этот прекрасный день я должен был первые узнавать свою окружающую среду. Все мои родные вставили рано утром и ходили к морю чтобы насладиться дарами моря . И вот мама пыталась отвезти к морю но мне было лень я боялась . Я сидел и смотрел в далии как мама ловила моллюсков и показывала мне как нужно их открывать и есть . Увидев это мне очень понравилс я скорей выбежала из гнезда к морю но когда дошол к морю почувствую что я мокрый. И сразу опять убежал к гнезду чтобы мама меня кормила. Я сидел и смотрел . Но я в себе нашол силы и опять пошёл к воде. Я прятался чтобы она меня не заметилиа. И вот увидел маленького малюска . Ну когда добрался кнему это морское чудище опять хотела меня заморозит. Я побежал и спрятался. И в друг меня понесли я увидел маленький камешек который не боялся идти к воде. А потом я узнал что это был краб. С ним я в первые нырнул в воду и увидел что это не так уже страшно. Под водой было очень красиво и мы увидели там маленьких молюсков.И с этого дня я помогал своей семье ловить малюсков.Да и кстати весь этот рассказ был про меня про маленького По который сумел преодолеть свой страх.И неважно большой ты или маленький главное чтоо у тебя было большое сердце и ты всегда ни чем ни останавливался .

Design a site like this with WordPress.com
Get started