Կոճակ

Ես շատ որոնեցի և գտա։ Եվ հիմա կտեղադրեմ մի հետաքրքիր նյութ, որը ինքնուրուն պատրաստեցի։ Կոճակը հագուստի եզրերը իրար միացնող հարմարություն է։ Կոճակները պատրաստում են՝ մետաղից,ապակուց,փայտից,ճենապակուց,պլասմասից և շատ այլ նյութերից։ Կոճակ բառի հոմանիշը ճարմանդն է։ Կոճակ բառը նշանակում է փակել,վերջացնել։ Կոճակները կարելու համար հարկավոր է ամուր թելեր ,որ երկար պահի։ Կոճակները լինում են տարբեր ձևի՝ կլոր,քառակուի։ Բայց ամենատարածվածը երկու և չորս անցքերով կոճակներն են։

Համո Սահյան

Հայ թարգմանիչ, բանստեղծ Համո Սահյանը ամբողջական անունը՝ Հմայակ Սահակի Գրիգորյան։ Համո Սահյանը ծնվել է 1914-թվականին ապրիլի 14-ին Լոռիում։ Մահացել է 1993-թվականին Հուլիսի 17-ին Երևանում։ Նրա բանաստեղծություները սիրված են առ այսօր բոլորի կողմից։

Իմ անունը Հայ է, ազգանունը Յան

Ես Հայ եմ և ապրում եմ Հայաստանում։ Հայաստանի խորորդանիշներից մեկը մեր եռագույն դրոշն է կարմիր․ կապույտ, ծիրանագույն։

Կարմիր գույնը խորհրդանշում է Հայկական բարձրավանդակը, հայ ժողովրդի մշտական պայքարը քրիտոնեական հավատքի, Հայաստանի ազատության և անկախության համար։

Կապույտ գույնը խորհրդանշում է հայ ժովորդի ապրելու կյանքը խաղաղ երկնքի ներքո։

Նարնջագույնը խորորդհանշում է հայ ժողովովրդի արարչական տաղանդը և աշխատասիրությունը։

Իմ անունը Հայ է, ազգանունը Յան,ես գալիս եմ շատ հեռու խորքերից պատմության։ Ես հպարտ եմ որ Հայ եմ։

Design a site like this with WordPress.com
Get started